REKRUTACJĘ ZAKOŃCZONO: NABÓR NR 9/7/2022NA STANOWISKO PRACY: KOORDYNATOR / KIEROWNIK W ZESPOLE ds. Administracyjnych i Organizacyjnych – 1 ETAT
29.07.2022
Stowarzyszenie Metropolia Krakowska ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: Koordynator / Kierownik w Zespole ds. administracyjnych i organizacyjnych – 1 etat.
I. CZYM MUSISZ DYSPONOWAĆ BY DO NAS DOŁĄCZYĆ? (kryteria formalne)
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie wyższe;
- co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego;
- nieposzlakowana opinia i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
UWAGA: Jeśli nie spełniasz wszystkich powyższych wymogów formalnych nie zostaniesz dopuszczony do udziału w prowadzonym postępowaniu (ocena zerojedynkowa).
II. CZEGO OCZEKUJEMY? (elementy będące przedmiotem oceny)
Niezbędne:
- znajomość wizji oraz misji Stowarzyszenia Metropolia Krakowska oraz wyzwań i celów wynikających ze Strategii Metropolia Krakowska 2030;
- minimum 1 rok doświadczenia w kierowaniu pracą zespołu składającego się z co najmniej 3 osób;
- umiejętność samodzielnego planowania i organizowania pracy zespołu;
- umiejętność delegowania zadań i nadzorowania ich realizacji;
- umiejętność tworzenia twórczej i przyjaznej atmosfery pracy zespołu;
- umiejętność łączenia faktów oraz syntetyzowania informacji;
- komunikatywność i aktywność w zakresie poszukiwania rozwiązań;
- samodzielność, skrupulatność i terminowość w wykonywaniu obowiązków;
- umiejętność sprawnego i prawidłowego tworzenia raportów, analiz, syntez, rekomendacji;
- umiejętność stosowania i interpretacji aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów prawa;
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych i o dostępie do informacji publicznej;
- bardzo dobra znajomość aplikacji i narzędzi komunikacji online (zwłaszcza MS Teams, Zoom) oraz obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office oraz pakietu aplikacji i narzędzi Microsoft 365 (zwłaszcza SharePoint, MS Planner, MS Lists, To do, Kalendarz).
Co będzie dodatkowym atutem (fakultatywne):
- wysoki poziom zwinności adaptacyjnej (gotowość do uczenia się, rozwinięte myślenie systemowe, skuteczność realizacyjna, dynamizm relacji, wysoka kreatywność i innowacyjność);
- znajomość regulacji dot. funkcjonowania stowarzyszeń, zamówień publicznych oraz kontroli zarządczej;
- ukończone studia wyższe w zakresie: administracji, zarządzania, ekonomii;
- znajomość podstawowych zagadnień związanych z realizacją projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, w tym dotyczących Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych;
- znajomość, umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawa dotyczących funkcjonowania organizacji pozarządowych, w tym stowarzyszeń, w tym udzielania zamówień publicznych przez te instytucje;
- dobra znajomość metod i narzędzi służących produktywności pracy i lean management;
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie minimum średnio-zaawansowanym (B2 – upper-intermediate).
*UWAGA: Po analizie przedłożonych dokumentów, potwierdzających spełnienie powyżej wymienionych wymagań, zastrzega się prawo zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne jedynie wybranych osób.
III. CZYM BĘDZIESZ SIĘ GŁÓWNIE ZAJMOWAĆ? (ramowy zakres wykonywanych zadań)
- Koordynowanie pracy zespołu ds. administracyjnych i organizacyjnych (AO), polegające w szczególności na:
- tworzeniu twórczej i przyjaznej atmosfery pracy zespołu oraz wspieraniu podległych pracowników w realizacji zadań;
- samodzielnym planowaniu i organizowaniu pracy zespołu w szczególności w odniesieniu do celów określonych w Rocznym Programie Prac i Planie Działalności Biura Stowarzyszenia przez zapewnienie optymalizacji i koordynacji działań;
- delegowaniu zadań i nadzorze nad ich realizacją (terminową i merytoryczną);
- znajomości zakresu merytorycznego pracy zespołu;
- dbaniu o spójność logiczną i merytoryczną zadań realizowanych przez zespół;
- podejmowaniu działań służących zapewnieniu inicjatywy i kreatywności zespołu w zakresie realizacji działań służących osiągnięciu celów określonych w strategii rozwoju ponadlokalnego pn. Strategia Metropolia Krakowska 2030 (dalej: strategia), planach działania i innych dokumentów wykonawczych do strategii;
- zachowanie zasady bezstronności; poufności oraz braku konfliktu interesów
w zakresie pełnionych funkcji; - nadzorowanie przestrzegania tajemnicy służbowej oraz przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w podległych zespołach;
- dbanie o pomieszczenia, sprzęt i wyposażenie biurowe wykorzystywane do pracy zespołu;
- udział w czynnościach kontrolnych prowadzonych przez upoważnione instytucje;
- prowadzenie szkoleń stanowiskowych podległych pracowników.
- Podejmowanie działań służących zapewnieniu obsługi administracyjno-organizacyjnej Stowarzyszenia Metropolia Krakowska (SMK) i Biura SMK,
w tym w szczególności:- realizacja zadań wynikających z Rocznego Programu Prac i Planu Działalności Biura SMK;
- koordynacja współpracy zespołów Biura SMK, realizacja oraz nadzór nad realizacją procesów i zadań związanych z:
- obsługą administracyjno-organizacyjną organów SMK (w tym: Walnego Zebrania Członków SMK, Zarządu SMK, Komisji: rewizyjnej i tematycznych) oraz Biura SMK;
- obsługą zewnętrzną SMK (wykonawców), w tym: prawną, wsparcia doradczego w zakresie zamówień publicznych SMK, informatyczną, cateringową, pocztową, materiałów biurowych;
- procesu udzielania informacji publicznej;
- administrowaniem sprawami z zakresu ochrony danych osobowych (w tym: utrzymanie i przechowywanie dokumentacji, udostępnianie danych użytkowników, tworzenie i aktualizacja umów powierzenia, udzielanie odpowiedzi w zakresie ochrony danych osobowych);
- opracowywaniem i redagowaniem zarządzeń, regulaminów, upoważnień, pełnomocnictw, poradników oraz innych aktów wewnętrznych SMK;
- opracowywaniem i sporządzaniem protokołów, raportów, sprawozdań, opinii
i analiz; - obsługą kontroli oraz audytów prowadzonych w SMK;
- opracowywaniem i realizacją zapisów instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej;
- organizacją stanowisk pracy w Biurze SMK zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (w tym: badań lekarskich i szkoleń BHP);
- organizacją utrzymania porządku i czystości w biurze SMK.
- uczestniczeniu w procesie udzielania i realizacji zamówień, w szczególności przez przygotowanie wkładu merytorycznego i nadzoru nad prawidłowością realizacji umów, członkostwo w komisjach przetargowych, nadzór nad pracą pracownika ds. zamówień publicznych i umów;
- współpracy z instytucjami odpowiedzialnymi za realizację polityk metropolitalnych i współpracującymi z gminami SMK (m.in. Ministerstwo ds. rozwoju regionalnego, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Urząd Miasta Krakowa).
- Pełnienie funkcji koordynatora kontroli zarządczej SMK.
- Współpraca z zespołami Biura SMK i realizacja zadań z zakresu obsługi umów SMK w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020.
IV. CO MOŻEMY ZAOFEROWAĆ? (warunki pracy i wynagrodzenie)
- umowę o pracę – pierwsza umowa zostanie zawarta na 3 miesięczny okres próbny, druga umowa na okres jednego roku, kolejna na czas nieokreślony;
- wymiar czasu pracy: 1 etat;
- możliwość pracy z domu po wcześniejszym uzgodnieniu wymiaru z pracodawcą;
- wynagrodzenie zasadnicze z przedziału:
- 5500-7500 zł brutto miesięcznie dla stanowiska koordynator;
- 6000-8000 zł brutto miesięcznie dla kierownik.
zależne od stażu pracy i posiadanych kwalifikacji.
*UWAGA: w okresie próbnym maksymalne wynagrodzenie zasadnicze może wynosić: dla koordynatora max. 6000 zł brutto, a dla kierownika max. 6500 zł brutto, a wzrost wynagrodzenia po okresie próbnym uzależniony będzie od efektów wykonanej pracy;
- dodatek funkcyjny oraz stażowy (zależny od stażu pracy – przysługujący od stażu 5 lat) w wysokości:
- funkcyjny: 5% + stażowy 1% za każdy dodatkowy rok pracy, maksymalnie 20%) – dla stanowiska koordynator;
- funkcyjny: 10% + stażowy 1% za każdy dodatkowy rok pracy, maksymalnie 20%) – dla stanowiska kierownik;
- praca biurowa z obsługą komputera i urządzeń biurowych;
- praca w siedzibie Stowarzyszenia (budynek wyposażony w podjazdy i windy dla osób niepełnosprawnych – na danym stanowisku może zostać zatrudniona osoba niepełnosprawna o niepełnosprawności pozwalającej na pełne wykonywanie obowiązków służbowych);
- planowane zatrudnienie: od 1 września 2022 r. (zastrzega się możliwość wcześniejszego lub późniejszego nawiązania stosunku pracy).
V. INFORMACJA O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W JEDNOSTCE W MIESIĄCU POPRZEDZAJĄCYM DATĘ UPUBLICZNIENIA OGŁOSZENIA
W Stowarzyszeniu Metropolia Krakowska w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
VI. JAKIE DOKUMENTY POWINIENEŚ DO NAS ZŁOŻYĆ? (wymagane dokumenty)
- CV;
- kwestionariusz osobowy;
- własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat(-ka):
– nie był(a) skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
– posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych; - kopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe;
- kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata(-ki), który(-a) zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym z wyłączeniem kierowniczego stanowiska urzędniczego, przysługującego osobie niepełnosprawnej;
- własnoręcznie podpisana klauzula RODO.
VII. ZASADY NABORU
Wymagane dokumenty aplikacyjne wyszczególnione w punkcie VI należy składać drogą elektroniczną na adres: rekrutacja@archiwum.metropoliakrakowska.pl w terminie do dnia 9 sierpnia 2022 r. do godz. 12:00 (wtorek) /decyduje data i godzina wpływu/. W tytule wiadomości należy wpisać nr naboru, na który jest składana aplikacja (9/7/2022).
UWAGA: Kandydat(-ka) zobowiązany(-a) jest do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej oryginałów dokumentacji aplikacyjnej (CV; kwestionariusz osobowy, oświadczenia, dokumenty poświadczające wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz kwalifikacje).
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. W uzasadnionych przypadkach Stowarzyszenie może wezwać do uzupełnienia złożonych dokumentów. Złożonych dokumentów Stowarzyszenie Metropolia Krakowska nie zwraca. Oferty kandydatów, z wyłączeniem kandydata(-ki) wyłonionego do zatrudnienia zostaną zniszczone. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej. Zastrzega się możliwość zakończenia postępowania rekrutacyjnego w każdym czasie bez podania przyczyn i bez wyłaniania kandydatów.
VIII. TERMIN ROZMÓW KWALIFIKACYJNYCH
Wybrani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej, telefonicznie lub drogą elektroniczną najpóźniej w dniu 10 sierpnia 2022 r.
Przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych na ww. stanowisko planuje się w dniach 11-12 sierpnia 2022 r. w siedzibie Stowarzyszenia Metropolia Krakowska w Krakowie, przy ul. Reymonta 20, lub za pomocą narzędzi internetowych.
Informacja o wyniku naboru zostanie przekazana wyłącznie kandydatom, którzy brali udział
w rozmowach kwalifikacyjnych, telefonicznie lub drogą elektroniczną w terminie do dnia 31 sierpnia 2022 r.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Stowarzyszenia oraz w BIP. Planowany termin zamieszczenia informacji to 31 sierpnia 2022 r.
W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z Panią Julitą Ewert-Stawowy pod numerem telefonu: 537 591 213.
Klauzula informacyjna Pobierz
Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie Pobierz
Oświadczenie Pobierz